January 22, 2011

Aku dan Sabtu

Assalamualaikum.

Today rasa macam nak jerit sekuat-kuat hati. Hari Sabtu yang menyeronokkan kembali setelah beberapa bulan tak jumpak. Flashback:

 

KO-Q
Kawat, kawat and kawat. Boleh la tahan syok. Terpaksa redah lecak dekat padang. Kasut and seluar kotor. Ow shit. PBSM. Macam biasalah. Dari dulu lagi. Kawat macam model show. Siap jalan model lagi. Cekak pinggang, jalan goyang badan. Macam Syafiq Zaki buat. BHAHAHA. Panasjugak la tengok semua ahli PBSM nih. Kalau la aku jadik commander, abis dah diorang aku kerjakan. Salah sikit...pumping. Baru la disiplin sikit dalam baris. Nasib baik la aku jadik anak buah ja. Kalau tak, nahas korang.

KELAS
So syoook. Balik pukul 1.00 p.m. tapi sampai rumah pukul 2.00 p.m. Maklumlah, bas lambat. Firstly, time BI. Teacher Sharmani tak masuk kelas. Therefore, no ORAL today. Tapi ada sorang cikgu baru masuk ajar Chemistry. Huh. Dah banyak aku lupa tajuk Chemistry nih. Pastu BM, masuk tajuk Idola. Haha. Aku tak baca abis lagi. Macam mana nak paham cerpen ni? And then Add Math, abis tajuk Progressions. Alah, simple gila tajuk nih. Syok lagi dari Logarithms. And then Physics. And Chemistry too. And balik. That's all. Easy right? Just come with 0% and back to home with 50%. Another 50% on revision.

PETANG
Tengok cerita Hindustan jap lepas sembahyang Zuhur. Apa tah tajuk dia. Zulhilmi tau la kot. Yang menyanyi atas keretapi lakonan Shah Rukh Khan. And then pukul 6.00 p.m. main dengan anak-anak kucing : Jojo and Boboy kat luar. Ow, Miki and Mutiara jugak. 

MALAM
Baca Kembara Amira sat. Sembahyang Maghrib and Isyak. Bukak Facebook. Chat dengan budak-budak Beseri. Tak disangka-sangka kena  attack. Saja nak sembang dengan Anaqi ja. Last-last Anas Shahrin, Khairul Ikhwan, Syamsul Asyraf and Shauqi Shabudin naik sekaki. Huh. Shauqi cakap aku Doraemon. APA???!!!! Rindu aku eaaa Shauqi?? Kesian. Tak dapat dengaq aku berletiaq dah. Hahaha. Therefore, aku da rekod dalam blog nih. 

0 comments: