January 16, 2011

Electric Shock

9 JANUARI 2011
Ingat balik malam yang tak boleh lupa gila-gila ni. Majlis Perpisahan Mohamad Azizi Bin Md Said. WHAT???!!!! Malu gila-gila nih. Biar la aku nak kuar. Tak yah la buat sambutan macam tu. Orang lain kuar tak kena buat pun. Asal aku pulak? 

Time tu ada dekat kiub DC 1-14. Study Add Math. Rajennya aku~!~! Ingatkan tak jadik la Batch Meeting. Tapi ada jugaaakkkk announcement yang bagi jantung aku ni pump gila laju. Kipas da laju dah. Tapi peluh gila-gila. 

Zulhilmi said " Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh. Perhatian kepada pelajar Tingkatan 5, lelaki dan perempuan, sila hadir ke surau sekarang. Diulang. Perhatian...." TIDAKKKKKKK!!!!!! 

Time tu ingat selamat la boleh skip majlis ni...dalam bilik pun sengsorang je time tu...baru ingat nak lock pintu bilik.....ALAMAK. Ada jugak individu nih meh jemput aku. Dengan berat hati, pakai sandal, langkah slow ja keluar bilik. Peluh3. Tunggu people. Shauqi and Shafik kuar bilik plak. ALAMAK. ABISSS!!!! Tahan telinga tahan telinga Azizi. Gila arh Shauqi. Siap gtau kat mak cik DS " MAK CIK!!!! Ada orang ni nak pindah esok!!!!" WARGGHHHH....MALU3.!!!! 

Nak langkah masuk surau pun berat ja. Ada pulak yang tarik and tolak aku. Kejam GILAAA....usha dulu. Alamak.....tirai belakang terbukak. Aku kena lawan ni. Tapi termasuk jugak dalam surau. Dengan muka tak bersalah..lantas amik tempat kat depan. Ramai gila time tu. MALU MALU MALU. Baru ja nak amik nafas, Zul panggil ke depan. APAAA!!!!!! 

Sabar la kejap. Amik mic and hembus nafas and tengok ke depan.....BAPAK RAMAI!! Anyway, thanxz coz sudi datang ke Surau At-Taqwa and dengar ceramah aku yang apa-apa ntah tu. Serius malu. Dah la hilang idea nak cakap. Yang kat tepi-tepi semua tu pulak heboh apa ntah. I mean yang dalam surau tu. Kenapa la panggil aku balik berucap kat surau tu. Aku nak lari ja dari situ...first sebab aku malu. Second sebab aku hilang topik or idea. AKU BUKAN NANGIS!!!! 

Memang ngok ngek la kalau sapa cakap aku ni gi nangis. Kesian kat Shautul Falah. Dah la BWP and LDP baru balik kem, homework tak siap lagi, penat and letih pulak....pastu kena tunggu kat surau pukul 11.00 p.m. coz kena dengar ceramah aku ni. APA!!! Well, thanxz to Zulhilmi and Basyirah coz nak jugak conduct majlis tu. And to geng kelas 5 Diligent : Dini, Dila, Awa, Zaff, Munn...and sapa lagi ntah, thanxz banyak-banyak sebab sanggup jugak jumpak aku. Hahaha.

Dini...sori tak dapat tunai janji...oooo..Nabila Huda jugak. Nanti-nanti kalau meh Penang..call la ek. Kita pegi Nasi Kandar...sedap lagi dari Nasi Carrefour ( Cafe ). And Dini...thanxz bagi key-chain tu. Zaff bagi ke? Anyway, timakasih. Tak yah susah-susah pun tak pe la. Banyak gila hadiah aku bawak balik. Semua best frenz bagi pulak tu. Terharu weyh. Cuba tengok ni. 

   Mug :  Anaqi Syazwan
Key-chain : Dini / Zaff..masih diragui
Koala Bear : Hilmi Syahmi
Pizza Hut: Affiq Abd. Rahman
Kad : Syafiq Zaki ( tak boley tunjuk..secret )

Tak ke banyak?? Memang terharu gila-gila lah. Mpa semua ni tak payah la susah-susahkan diri. Anyway, timakasih banyak-banyak. Tersemadi nama mpa semua kat benda ni....oo ya..da dinamakan dah...MEMORIAL FRENDSHIP d BESERI 

0 comments: