January 28, 2011

Perutusan Baginda Munirah Hafiza

Assalamualaikum.


Surat ni Munn bagi beberapa hari sebelum aku keluar dari gate Beseri dengan perantaraan Nur Awatif Mohd Naim pada awal-awal pagi lagi di hadapan pintu hadapan kelas 5 GLORiOUS. Ahaha. Munn nih. Macam-macam betul la. 

GG,
Assalamualaikum GG. Woi! Perlukah pindah haa? -,- Kau ni, tak patot la, hebat sangat ke? Boleh ke kau nak biasakan diri kat tempat baru nanti? Dah la F5 kot. Act, aku baru dapat tau yang kau memang memang betol betol jadi nak pindah. Ingat kau main-main je. Tapi pape, aku harap kat mane mane pun kau, aku belaja, kita berjaya. Haha. Doalah aku kat sini selalu. FB jarang on yer! Haha. Nanti jangan sombong ngan aku. Tegur-tegurlah, tag-taglah! Aww~haha. Sorilah, surat je aku, aku segan nak cakap depan depan ngan kau.
*simpan weh - surat cinta ni-haha.
Salam.

AZIZI SAID 9 A'S SPM !
MUNN 10 A ++'S SPM !
MRSM BESERI IS THE BEST ^,^
TIP TOP result! haha!

0 comments: