May 01, 2011

I'M iN LoVE

Title posting nih macam hape lagi. Love with sapa? Hai.  Tolong eh. Tak de langsung masa-masa nak lakukan 'maksiat' nih. Buang masa ja. Aku ada benda lebih penting. 


Alamak. Dah bulan LIMA !!! Apa aku dah buat untuk hari-hariku ? Masa-masaku ? MASYA ALLAH. Aku semakin stress hari demi hari. SPM IS CALLING MY NAME. BM, BI, SJ, PI, MM, TI, MT, BL, CHE and PHY. Kenapakah aku terlalu cuai selama ini ? Aku ada benda yang paling penting nak kena kejar. OMAIGOD. Relax Azizi relax. Dah la result Add Math jatuh baru-baru ni. Haih. Tension betul la. Soalan yang cikgu buat tu bukannya sebijik macam SPM. Tu baru macam kuiz namanya. Tapi, SPM lebih complex. Aku berkemungkinan dapat A kah ? Kalau BM, PI, SJ tu boleh la. Tapi yang lain ? ARGGHHH !! 

Arwah ayah pesan suruh belajar elok-elok. Tapi mana aku letak pesanan tu ? Dalam locker Beseri kah ? Mana mungkin. Aku confuse. Mana aku nak start study dulu lepas ni. Hurm .... Add Math, baru sikit-sikit lepas. Alahai. Aku kena buat jugak. Setiap hari mesti kena stay up. Tapi boleh kah? Bangun pun mak yang gerak. Nak azam sendiri ? Hurm. BAHANG SPM MAKIN TERASA ! PANAS KOT ! Aku ? TAK MASAK LAGI ???!!!! APA YANG DAH JADI NI ???!!! 

SPM bukan senang macam UPSR and PMR. SPM penentu hidup dan kerjaya masa depan. Nama pun penentu, mesti lah hard macam batu kat laut. SPM !!! 14 NOVEMBER ! Betul tak ? Anyway, doakan aku ya bagi yang baca post nih. Doa anda penentu segalanya. Hoping for the best. Mintak maaf dari ujung rambut sampai ujung kuku kaki. Kalau ada terkasar bahasa, harap dimaafkan. Kalau ada termakan and terminum, maafkan ok. Saya hanyalah insan biasa. Bukannya maksum seperti utusan-utusan Allah yang tak pernah melakukan dosa. 

0 comments: