July 10, 2011

Chocolate Day and Larian 1 Malaysia

Actually, ari kokurikulum dan larian 1 Malaysia ni dah berlangsung seminggu lepas, tapi baru nak post kat blog ni ha, nak buat macamana, sebok la katakan, *aiceehhh .. sebok sangat arr ? 

Hurm. Nak kasi citer pun tak tahu. Tapi sayang sejuta kali sayang. Tak dapat hadir ke sekolah plak dah. Jiran tak antar, macamana nak pegi. Kihkihkih. Ye la, nak tunggu Rapid ? Jangan haraplah. Ntah-ntah pukul 8 baru tersengguk-sengguk nak sampai. Dah prepare pakai baju Barakhbah, argghh .. tak dapat pegi. Hurm, nak call kawan ? Sape nak amik ? Lagipun, diorang tahu ke rumah aku kat mana ? Nak menyinggah rumah aku pun takut, maklumlah, rumah tepi kubur. Ntah la apa yang nak ditakutkan. Ni lah Melayu zaman sekarang. Huhu. 

Anyway, citer pasal kubur, kelas saya time hari KoKo held Rumah Iblis, or Rumah Syaitan, or Rumah Puaka, or whateveeerr. Seram tak seram tak ? Alah bisa tegal biasa. Aicehhh, snobblish jugak aku nih. Astaghfirullah. Anyway, preparation rumah antu kat bilik sejarah agak menyeramkan, ( apatah lagi bilik tu memang menyeramkan ) so mestilah jadik port terbaik untuk para 'antu' melepak. Most of us jadik antu. Itu penting. Haha. Me myself jadik mayat gagau kaki orang ( jangan salah faham ye ), besides me antu Ju-On yang disandang oleh Nabilah Fatin, Tuan Poc oleh Taufiq, Cik Ponti oleh Nadhirah n ... owh, saya perasan banyak sangat Cik Ponti kat situ. Zombie kaki lumpuh pun ada. Hahahaha. Kesian. Tu lah punca kalau kedekut duit sampai tak mau pegi spital. Tapi tulah, I'm not there time tu. Sedeynya.

Time preparation, ingat lagi petang Khamis, hoho, saya tak balek rumah time tu. So, time tu saya seorang je yang tak mandi. Err.. no komen. Makan nasik lemak, buat Mathematics sikit. Pastu persediaan rumah antu. Huh. Dah la bilik tu panas, ditambah pulak orang yang panas-panas bau kambeng. Huhu. Seriously dengan pakai baju pengawas. OMMAIIIGOODDD! Kitorang macam takde part nak take part, therefore most of us yang hadir sembang kuat, gelak huhahuha. Apakah. Seronok jugak la time tu. Saya salah sebut Britney Spears  dengan sebutan Britney Spares .. ??? Gelak keluar ileum diorang nih. Lawakkah ? Mana nak tau, ade DJ Radio mana ntah yang sebut gitu, so saya sebutlah gitu. Haram diorang gelakkan saya. Tak guneerr... sampai ati korang ye, ari saye ye, fine fine. 

Diorang cakap banyak sambutan jugak la. Bez lah tu. Background music yang seram suam-suam buku Sejarah PMR dan SPM, woohhooo, agak-agak arr.  Tapi memang bez tahap cipan. Tahniah lah ye kepada bebudak 5 ARIF. Yelah, nak takut-takutkan orang, mementang lah 'SENIOR YEAR' kan. BHAHAHA. Okeyh. Rasanya itu je kot. Tak tau citer selanjutnya. Maklumlah, tak hadir. 

0 comments: