January 26, 2012

Aku Semasa Newbie



Hai dan selamat pagi semua. Waalaikumussalam kepada yang bagi salam. Hehe.

Okeyh. Tetiba terlintas kat kepala aku nak post citer semasa aku newbie dulu. Biasalah kan, time newbie hyperactive nak cari tutorial dan widget nak handsomekan blog. Rasanya kebanyakan newbie macam ni, kan ?

Time tu jugaklah kita mula berkenalan dengan blogger-blogger otai yang terer merer buat tutorial and freebies. Hehe. 

Tapi aku hairan, mana pergi BLOGGER LELAKI ? Aku sorang je blogger lelaki ? Tiap-tiap kali aku cari tutorial blog, mesti akan masuk ke blog kaum hawa. Hahah. Dah la belajar berblogging pun dari kaum hawa. Huhu. 

So, bila dah berminggu-minggu blogging, cari tutorial bagai, aku dah jumpak lelaki otai or jejaka hensem dalam dunia blog. First guy yang bertuah is WAN HAZEL.



And then aku jumpak pulak Mas Ahmad Safwan





Next, aku berkenalan pulak dengan orang utara ni ^^ .. Hafizzy Aziz




And lepas tue baru aku jumpak abang yang bermuscle nie .. Ben Ashaari


Actually, memang susah nak jumpak blogger lelaki. Huhu. Nasib ada best friends aku yang join sekaki. 

New blogger : Gana Pathy and Taufiq Zulhelmy


OK la. Nak out dulu. ^^

5 comments: