January 31, 2012

Kasut Aneh

Hai dan waalaikumussalam. 

Kali ni nak share pasal isu kasut pulak. Apa-apa pun, ni bukan pasal isu kasut kat Burma dalam buku teks Sejarah Form 5. Hee. 


Tak tau why guna ikan as pelapik kaki. Nak tambah bau kaki lagi agaknya. -.- 


Ni pun satu. Kot ye pun geram tikus kat dalam rumah makan jajan korang, tak payah la sampai jadikan dia kasut. 


OMAIAZIZI! Kalau kasut ni sumpah aku nak. Sesapa nak sponsor ? Hee. 


Baik tak payah pakai kasut kalau macam ni. -.-

Geli ? No komen. 


OK lah. Pong pang sana sini time nie. Huhu. Terkejut mak ~~ 

3 comments: