January 30, 2012

Kenderaan Mesra Alam


Hai semua. 

OK. Korang tau kan dunia dah alami krisis pencemaran ? So, macam mana kalau kita try benda kat bawah nie. Masalah duit ? Ada saya kesah. Hakhak. 



Kalau korang rasa nak berlakon dalam filem, cuba guna nie. Haha.

Ni nampak macam zaman Charlie Chaplin ja. Sesuai la dengan mesra alam .. zaman Charlie Chaplin lah katakan. 

Ni macam dah sah nampak mesra alam. Siap kipas bagai. Design pun ala-ala kereta kuda je. Btw, mana kuda pergi ? 

Alamak. Cute la kereta ni. Aku pun boleh pengsan kalau dapat kereta nie. Grr.

Alahai. Aku rasa kereta ni macam permainan adik-adik korang je. Cer korang tengok kat dalam kotak permainan adik korang, mana lah tau kena curik ea. Haha. 


0 comments: