February 11, 2012

Oh Yummy !

Hai dan selamat malam korang. 

Ni aku nak bagi korang terliur. Haha. Macam aku cakap kat Cik Teddy tadi, malam ni aku agak kejam sikit. So, amik nie korang. 

Selamat Menjamu Selera



Ni macam milk shake je kalau aku tengok.


Oh waffer yum-yum. 


Ni aku tak tau spesis apa makanan nie. Haha. 


Oh panas-panas ! Haha. Dah terliur dah korang :D


Telan air liur je lah. Haha.


Hey sedap kot aku baru makan je tadi. Oh gemuk lagi lah aku. Korang terliur lettew. Haha. Oh kesian-kesian. Nanti aku belikan ye *tipu. 


Dah selesai misi kejam aku. Bye. Assalamualaikum. :D 

2 comments: