February 18, 2012

#Sonicboom Saturday : Aku Obses Glee

Selamat malam. Maaf kerana sekian lama tidak munculkan diri. Sibuk sedikit.

Oh, wow! Hebatlah tajuk posting aku kali ini. Tiru dari 8TV.


Memandangkan aku tiada Astro di rumah sebab keluarga aku bukanlah kaya macam keluarga anda semua, jadi aku hanya siaran Glee di NTV7. Tetapi aku terlebih rajin, aku tonton sendiri secara online. Kelakar tak ? Ketawalah! -.- 

Hari ini sahaja aku sudah tonton 5 episod dari musim kedua* ketinggalan. 

Lagu video yang aku paling suka itu adalah seperti di bawah ni. Video ini akan bertambah menarik sekranya aku sertai sekali. Mesti semua penonton beria-ia nak minta tandatangan  aku. Puih. Tandatangan pun tak lawa. Cakap banyak.





Tidak tahu kenapa aku minat sungguh lagu hantu zombie ni. Problemos? 


Baiklah. Sekian. 

2 comments: