August 15, 2012

#Teringin Beraya Bersama


Baru-baru ni Twitter dilanda bahang raya dengan penampilan hashtag terbaru iaitu #TeringinBerayaBersama. Dirasmikan oleh @LyssaFaizureen atau Kak Lyssa kita yang memang Tweetfamous dan Famous Blogger kat Malaysia. Hebat la wehh. Baru semalam je keluar hashtag ni, dah jadi trending kat Twitter ha yob. 

Masing-masing busy dengan hajat masing-masing nak beraya dengan sape. Yang paling tak boleh blah, ada yang berhajat macam kat bawah :
#TeringinBerayaBersama @justinbieber dengan @zaynmalik. Dulu selalu kutip duit raya sama sama. Now dah famous. Lupa aku. Sampai hati korang. 
#TeringinBerayaBersama @justinbieber nak sangat tengok dia pakai baju kurung :') 
- Maaf la ye. Aku suka ambik tweet orang yang bagi aku geli kaki - 

Meanwhile, aku pulak dengan tweet aku : 
 

Jeles ? :p Haha. Marah kang Queen aku nanti. LOL.

1 comments: